"Äiti oli tyyni ja onnellinen. Hän unelmoi porkkanoista ja perunoista, miten ne pyöristyisivät ja kasvoivat lämmössä. Hän näki vihreiden lehtien puhkeavan, niistä tuli meheviä ja voimakkaita, hän näki varsien huojuvan tuulessa sinistä merta vasten raskaina tomaattien, herneiden ja papujen painosta, Niistä perhe saisi syötävää"
-Muumimamma, Muumipappa ja meri-

torstai 20. tammikuuta 2011

Tunnustuksia


Markka antoi minulle nämä ensimäiset tunnustukset täällä blogi maailmassa, se oli oikein mukavaa ja mieltä lämmittävää, kiitos! :)

Tämän tunnustuksen henkeen kuuluu kertoa itsestään 7 faktaa. Lisäksi tunnustus tulee antaa 15 blogille eteenpäin ja käydä heille ilmoittamassa asiasta.

Nyt niihin seitsemään faktaan:

1.Olen aito punapää.
2.Olen oppinut juomaan kahvia vasta reilu kaksi vuotta sitten(se, että aiemmin en juonnut herätti usein kummastusta).
3.Kaikki romantiikka uppoaa, myös goottilainen.
4.Vampyyrit ovat kiehtoneet minua lapsuudesta asti, aloitin Pikku vampyyri kirjoilla ja lopullisesti hurahdin vuonna -94 Veren Vangit elokuvaan.
5.Olen ollut saman miehen kanssa vuodesta -95 asti.
6.Sisustaminen on ollut minulle aina mieluisaa, jo teininä sisustin huonettani.
7. En ole käynnyt Ruotsia pidemmällä ulkomailla, mutta haaveilen käyväni monissa paikoissa, toivottavasti joskus pääsenkin jonnekkin.

Ja kenelle laitan tunnustuksen menemään:

Vaikka he ovatkin varmasti tunnustuksia paljon saaneet, niin heille siksi, että heidän bloginsa olivat ensimmäisiä joita aloin seurata

Ensimmäisiin seuraamini blogeihin kuului myös Nallentassu eli

Persoonallisille blogeille tunnustuksia lähtee
Ja hänellä onkin jo tämä tunnustus, mutta minäkin tahdon tämän hänella antaa








8 kommenttia:

anrinko kirjoitti...

oi kiitos tunnustuksesta!!!
Teen tästä postauksen sitten varmaan sunnuntaina. =)

Sirkka kirjoitti...

Onnittelut sinulle saamastasi tunnustuksesta ja oikein paljon kiitoksia antaessasi sen myös minulle.

Liisa kirjoitti...

Onnittelut tunnustuksesta ja kiitos omasta puolestani.

Sulla onkin samoja tykkäämisasioita kuin minulla...goottiromantikkaa rakastan myös. Jos mulla olis yksi ylimääräinen huone, sisustaisin sen sellaisella tyylillä. se on yksi haaveeni ollut aina. Toinen on että tykkään myös vampyyrikuvista, samoin kauhuleffoista. Nytkin seuratttiin vampyyripäiväkirjoja tytön kanssa ja elokuvissakin on käyty katomassa vampyyreja. Kauhuleffoja yhteen aikaan lainasin vuokraamosta.

Kiitos tuosta leffavinkistä, piti huutonetistä huutaa heti ko, leffa.

Mukavaa loppuviikkoa!

Hyvä Mieli kirjoitti...

Lämpimät onnittelut saamastasi tunnustuksesta ja kaunis, kaunis kiitos. Olen otettu :)

JaanaElina kirjoitti...

Kiitos Maija tästä tunnustuksesta.

Hienoja tunnustuksia.Minäkään en juonut aiemmin kahvia,vasta ehkä noin vuosi sitten aloin/opettelin kahvin juonnin.

Mukavaa loppuviikkoa.

Sanna-Pauliina kirjoitti...

Oipa! Ihana olet! Kiitos paljon tunnustuksesta :) Pitääkin päivitellä blogia :)

Sanna-Pauliina

Kirsikka... kirjoitti...

Kiitos tunnustuksesta...ja onnea omastasi!
minäkin rakastan sisustamista, ja aina tykännyt! :))

Markka kirjoitti...

Kiva kun osallistuit :). Hauska kuulla blogiystävistä vielä jotain lisää *hih*.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...